ALL SET

Man får gjort väldigt mycket när man går upp i tid vill jag lova. Klockan ett var jag och Simon tillbaka i Floda efter en effektiv tur till Allum. Där var vi inte ensamma vill jag lova. Jag fick köpt resten av mina julklappar och han sina. Dagen fråga: Varför gillar inte killar att shoppa tillsammans med tjejer? Jag är ju bra på att shoppa! Och mina julklappar var så fina så! Lär ju inte ha mycket pengar kvar på kontot. Men det är ett problem vi får lösa en annan dag.

Nu ska jag pyssla lite tags att sätta på mina julklappar för att få tiden att gå lite fortare. Sitter själv på jobbet och ska inte stänga förens klockan 18.00. Känns sådär. 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0