ANGELS EXICTS

Trots att jag är trött och sitter med Naturkunskapen kan jag inte låta bli att känna mig sådär mysig och lycklig. Jag har så himla fina vänner. Tack Simon och Carolina för igår. Ni är bland det finaste jag har och det finns inget bättre än att vara med er och bara vara, utan att behöva tänka på varken utseende eller beteende. Ni sprider sån lycka i mitt liv och en såndär bra känsla i magen. Alla borde ha några som ni. Tack!

I morgon har jag ett stort prov i Naturkunskap B men jag kan knappt tänka på att jag inte vill göra det. Jag har aldrig varit en fena på Naturkunskap, men just nu gör det faktiskt inte så mycket. Jag gör så gott jag kan och mer kan jag inte göra. Jag har lovat mig själv att sitta i minst en timma till. Vet dock inte om jag kommer klara det?

Nu kan i allafall jag beskriva hela blodets väg genom hjärtat. Inte illa pinkat! Puss.

Kommentarer
Postat av: e s s

varsågod =)Och tack

Allt bra?

2009-12-15 @ 18:35:02
URL: http://flumisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0