CAN YOU FEEL IT?

Vart jag än går, vart jag än tittar och vad jag än hör så är allting bara kärlek. Jag blir så jäkla avundsjuk för just nu tror jag inte att det är någon som är så kär i kärleken som jag. Nu känner jag bara för att sätta på en riktig snyftare med ett lyckligt slut, bara för att. För att fortsätta på kärleksspåret ytterligare, ni måste ju hålla med mig? Nya par bildas, bilder på kära människor, kärleksmusik, New Moon, jul på Liseberg, rosor på bordet, folk som håller handen på stan, det är kärlek precis över allt! Till och med pepparkakorna påminner mig om kärlek! Kanske inte nödvändigtvis mer än vanligt, det kanske bara är så att jag inte lagt märke till det innan?

Nu vill jag verkligen bli kär i någon, något. I vad spelar inte så stor roll. Såg att mamma hade köpt mörk choklad, passar perfekt. Nu ska jag bara hitta en film.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

towe du är för söt! men ja, jul är ju romantiskt i sig ;)

2009-12-09 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0