DIFFERENT BUT SAME

Det var tufft att gå upp i morse, men jag gjorde det! Någonstans i mitt bakhuvud sa en röst till mig att faktiskt gå upp och gå till skolan. & Det gjorde jag och tur var väl det för där finns en väldans massa underbara människor. Bland många andra alla dessa karaktärer i min klass. Alla är vi helt olika men tur är väl det, för hade klassen bestått av 24 stycken Towe hade det väl antagligen blivit ett jäkla liv?!

På tal om klassen, idag blir det födelsedagsfirande av Gabriella och Alexandra med klassen samlad hos Alexandra. Ser redan framför mig de sjuka samtalen som kommer äga rum mellan mig och Erik. Men vad gör det? Ibland måste man få ventilera även de konstigaste av tankar.

Skriver ett till inlägg efter duschen. Nu ska nämligen datorn startas om och installera nya inställningar.
Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0