NOT NEEDED

Var med om en riktigt rolig och upplyftande grej förut. Har verkligen varit hur trött som helst idag, somnade nästan på bussen i morse, men hur som helst. Tog bussen hem med Conne och kliver av och kommer på att jag inte hade någon nyckel. Ringer lillebror som ska stanna i skolan till sent, Arne var i Vara och mamma på operation. Blir man glad eller? Jag ville bara sparka sönder någon och kasta min mobil i marken, för den har ju flipp i vilket fall.

Det har varit en jävla piss dag idag rent ut sagt!

Fick inte kolla på speechen för våra uppstoppade lärare. Big fail på det. Började blöda näseblod mitt under engelskaprovet idag. Alltid kul på ett listeningtest, missade hela sista delen bara för det.

Jag hade ju kunnat fortsätta gnälla men det blir så himla negativt då. Nu ska ska jag istället sätta på Tarzan och somna till de fina låtarna, som jag gjort i över tre år nu.. Jag vet att jag är en liten nörd, men jag råkar faktiskt gilla det.

Att börja halv elva i morgon känns bra!
PS. Tomten, jag önskar mig verkligen en kamera.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0