SUNSHINE ALL OVER

God morgon alla fina! Vädret är underbart & jag blir helt lycklig av det.

Jag sitter och dricker kaffe och käkar pepparkakor på jobbet, som vilken annan lördag som helst. Känns nästan som om jag kunde stannat kvar här sen igår då vi hade julbord och jag traskade hem runt halv ett. Däckade gött i Simons säng och kom faktiskt upp i morse. Tack för igår mina goa ladies här på Kortmakaren!

Ikväll blir det bio, Avatar. Jag brukar inte gilla fantasy, men jag tror faktiskt att denna är bra! Eller rättare sagt, jag hoppas att det är bra. Ett stort plus är även att det bara är jag, Viktor, Louise och Joakim som skall ut på äventyr. Känns bra att umgås lite med de små liven ibland, man får ta vara på de syskon man har. Riktiga eller inte.

Nu ska jag fortsätta plocka lite här, hörs senare.
Puss.

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A

svar: Jaa, han kommer ju till ett bra hem där han får tävla mycket och utvecklas så det är ju roligt, även om et är otroligt jobbigt att säga hejdå till sin älskling. Alltså den där Avatar, det är ju det enda flk skriver om på facebook i princip. Vad sjutton är det för mirkael? Kram på dig goa Towe!

2009-12-22 @ 10:57:43
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0