TELL ME WHY?

Hej hej hallå! (Som Timbuktu ni vet?)

Gissa vad jag gör just nu? Eller inte just nu, för just nu sitter jag ju här så att säga. Men tillbaka till saken, jag och familjen kollar på tv 4, närmare bestämt uppesittarkväll. Vem kom på detta undrar jag nu då? Och varför kan inte jag få vinna? Bingolotto kan dö.

Nu är det nämligen så att jag blir fruktansvärt bitter när andra vinner eftersom jag själv inte vunnit någonting någon emdaste gång. & Då menar jag verkligen att jag aldrig vunnit något! Inte ens en liten jävla chokladkaka på Liseberg. Kommer ihåg en gång när jag var liten, självklart vann lillebror. Jag själv hade spanat in en jättefin Barbie som jag över allt annat ville ha. Vad tror ni ungen gör? Han väljer Barbien, TILL SIG SJÄLV! Jag fick inte ens titta på den. Det kallar jag syskonkärlen. Säger bara en sak: Payback is a bitch. 

Väntar på 4ans bingo. Hade varit kul med en resa till Disneyland. Eller 100 kronor för den delen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0