THANK YOU

Idag blev jag glad, riktigt glad när jag lästes Sannas blogginlägg. Jag och Sanna är väldigt olika och har väldigt olika åsikter men det betyder ju inte att jag inte tycker om henne. För det gör jag, oavsett vad du tycker så respekterar jag det. Jag tycker antagligen inte likadant men jag måste faktiskt säga, att det är det som gör det intressant med oss. 

Visst, jag är bra på att dömma folk och jag gör det antagligen alldels för ofta. Men för mig är Sanna ett bra exempel på att man behöver dela samma värderingar och åsikter för att fungera ihop. Jag struntar ju i om Sanna är liberal och jag socialdemokrat. För mig är Sanna helt enkelt den där tjejen jag tycker om att träffa i skolan och diskutera viktiga och för all del, helt meningslösa, saker med.

Puss.

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

WIIHII (: du är så söt. och det är samma med mig - jag respekterar dina åsikter också.

2009-12-11 @ 19:06:30
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0