X-MAS

Trots att min kropp valt att inte samarbeta denna jul gjorde det inte så mycket för jag fick en fin julafton i år. Kanske beror det på att vi barn böjar bli vuxna, men i år var julafton lugnare än vad jag någonsin kan komma ihåg att det tidigare varit. Lilla kusinen var som vanligt mest förväntansfull och mest paket fick han. Jag är nöjd med mina julklappar och ikväll skall det sminkas!

Kvällen kommer att spenderas hos Sofia. Som jag har saknat henne efter en termin i London. Men nu är hon hemma hos oss igen, och i natt fyller hon äntligen 18. Skall det firas? Ja, det ska det! Självklart.

Nu ska jag vila upp min lilla kropp så att jag känner mig pigg och fräsch. Hoppas att ni också hade en fin julafton och att ni får en grym kväll!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det någon kamera? :)

2009-12-28 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0