FLASHBACK

Som den lilla nörd jag är byttes Melissa Horn snabbt ut mot Westlife och nu sjunger jag vill jag lova. I skrivande stund kommer det faktiskt inte så vackra toner ur min mun men det spelar liksom ingen roll för varesig man är 8 år eller snart 19 för Westlife fungerar alltid. (& med man menar jag mig själv.)

Baby open your heart and give me a second chance and I'll be here foreeeeever.

Finns liksom inget bättre vissa dagar.
Jag är ledsen, men nu kommer jag dra till med den klassiska klychan: love me for me.
Westlife är en del av mig och så är det bara.


Nämde jag hur jävla bra The Hills är? Jag trodde inte att det skulle vara bra utan min favorit Lauren Conrad, men dra mig baklänges. Det funkar! Det funkar bra också vill jag lova. Go Kristen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0