IT'S REAL

Idag har jag haft alldeles för mycket hjärnspöken.
Nej - jag är inte klar med mitt paper, men idag har jag skrivit en mycket intressant del på det. Eller? Just nu fick jag lite skolångest. Det har varit ganska lugnt fram till just nu, just idag. Jag vill inte, det är för jobbigt. Vill inget hellre än att G ska komma och klappa mig på axeln och säga "jag skojade bara fattar du väl? Du behöver inte lämna i något paper" Som om det skulle hända? Kanske den tid på dygnet då jag för en gång skulle är någorlunda avslappnad. Sisådär 04.12. Ska äta lite mer pepparkakor och gråta en skvätt nu.
Har bara en fråga! Varför blir jag handlingförlamad när jag blir stressad? Verkar fruktansvärt onödigt om du frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

gud. jag har med skolångest :(

2009-11-26 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0