OH HAPPY DAY

Yesterday, all my troubles seemed so far away..

Gårdagen var verkligen bästa och roligast på länge. Vid halv sex bestämde jag mig att det blir nog faktiskt kul att åka in till stan. & det gjorde jag! Med världens bästa sällskap i form av en Gabriella och en Carolina Carolina, lille Oscar var självklart med på ett litet hörn. Mötte upp de andra killarna på Chez och vidare till Bryggeriet där Freya var. Helt galet kul med världens bästa sällskap.

Mitt största problem just nu är att jag inte har någon kamera, men det står högst upp på önskelistan vill jag lova! (En Canon IXUS hade jag tänkt mig, någon som vet om den är bra?) För gårdagskvällen hade definitivt varit värd att fota.

tack mina finaste vänner. Förstår ni ens hur underbara ni är?
Jag blir glad bara jag tänker på att jag har er.

Puss.

UPDATE: Efter två roliga samtal vill jag bara understryka att mina vänner är bäst och det finns nog ingen som har så kul som vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0