PAIN

Ja, det är verkligen pain på hög nivå. Självklart menar jag att noppra ögonbrynen. Varför växer dem undrar jag? Jag plockade tre strån ungefär, men nu har jag gett upp. Känner inte för att gråta just nu.

Jag läste en ganska sjuk grej idag, hade hört det förut med trodde nästan att det var ett skämt. Stora klädkedjor som H&M och Lindex kommer att sluta tillverka vissa plagg i storlekar över M. Vad är det som händer? Tänk på alla oss som har storleken mitt i mellan M & L, eller för all del storlekarna över M, vad hade de tänkt att vi skulle ta på oss? (Ja, jag fattar att inte alla kedjor kommer att göra så) Jag blir riktigt förbannad faktiskt, det är ju inte konstgt att fler och fler ungdomar får anorexia eller andra ätstörningar.

Så tycker ni att jag har för små kläder på mig i framtiden, så skyll fan inte på mig!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0