POWER

Ja, man kan ju inte direkt säga att det är power i datorerna på skolan. Jag dör. I mediaverkstaden har de stängt av Facebook och i vår datasal är datorerna lika snabba som en snigel kapad på mitten. Inte så konstigt att man undviker dem?

Kulturkunskapen i morse var inte lika svår som jag trodde, gled igenom det på en 40 minuter. Sånna prov gillar vi. Nu har jag skrivit ca 5 rader utan att faktiskt uttrycka min glädje för denna dag. Idag är det fredag! Med fredag innebär ledighet, ledighet = underbart.

Efter skolan åker bästa balkomittén till Park Lane för att kolla läget.
& Idag är det exakt 199 dagar kvar till studenten.

Så, varsågod för ett mycket rörigt inlägg, men ni får faktiskt tåla det. Det är lite rörigt i min skalle just nu.
Som jag skrev i ett sms till Kimberly i morse: Idag blir en bra dag, bara så att du vet.

Nu ska jag fortsätta ta vara på dagen, kanske leta upp en fin vän.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0