PUSH IT

Nationella provet idag gick bra. Det är alltid så svårt att säga hur det gått och vad man tror o.s.v men jag tror att det gick bra. Skrev under rubriken Pinsamma Föräldrar? Pappa passade bra in där måste jag säga.

Igår efter One Tree Hill fick jag lite besök utav en mycket fin dam. Carolina mitt hjärta, det känns som om jag inte sagt det på länge, men i love you! Bara så att du inte glömmer det.

Nu är jag helt slut efter en lång dag och tänkte rota fram nåt i köket. (Sitter och drömmer om en snygg kock som hade kunnat göra goda pannkakor till mig) På tal om pannkakor så har jag helt snöat in på det asså. & det måste vara hallonsylt på. Vem tycker inte att det är gott liksom? Räck upp en hand i sånna fall eller släng dit en kommentar. Jag måste verkligen få veta det.

Nu: Mat
Sen: Paradise Hotel

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0