SHAKE IT

Trots att det var fredagen den 13:onde så måste jag säga att jag hade en sjukt bra dag. Jag menar, det är alltid gött att börja halv elva och sitta i cafét en timma för att sen åka in till stan och gå på Framtid & Kunskaps mässan. Alice och jag hade sånt flyt va, bil både fram och tillbaka till stan. Uppskattas alltid!

Sen mina vänner, blev det fixande och trixande med Cornelia hos mig och snygga som satan hämtade vi upp Gabban och Johanna och drog oss ner till tåget. Middag på Chez, några glas vin och lite sång för Carolina hann vi faktiskt med och jag hade sjukt kul. 

Klackarna slogs i taket och det var dans för hela slanten. Sammanfattningsvis, en grym fredag! Tack för det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0