TO BE WITH YOU

Just nu går tiden för långsamt vill jag lova. Sitter och väntar på att Paradise Hotel ska börja och känns som om jag har gjort det ända sedan Gossip Girl slutade klockan åtta. Jag har inte så mycket att klaga på nu för tiden så jag hakar upp mig på småsaker istället. Men vad kan jag säga? Life is good.

På tal om To be with you, som rubriken heter, så sitter jag och spanar lite på Soptify, tackar Gud för att det finns, och hittade en cover som Westlife gjort på just To be with you.

Bra låt + Westlife = Glad Towe! Jag vill aldrig bli stor och tvingas hata boybands..

I morgon blir det träning på Life som gäller. Ska bli skönt att äntligen börja med mitt program efter denna jävla förkyldning som gått som även jag åkte på såklart. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0