TRUE BLOOD

God morgon alla fina! Jag vaknade precis, känns ganska konstgt med tanke på att jag vaknar runt tio-elva tiden nästan varje helg, men jag antar att det behövdes.

Hoppas att ni hade en bra kväll igår, för det hade jag. Hos älskade Francis var stämmningen på topp. & maten asså. Langa receptet, jag måste ha det! Men med ett tappat bankomatkort, fritidskort och pengar blir det inte mycket till festande i staden för min del, så jag åkte hem en snabbis till en fin Gabrella. Det behövdes och jag hoppade i säng runt ett.

Nu:
Städa, vika tvätt, plugga.
Hörs senare, när jag tröttnar och måste göra något annat. Puss!


Min fina tatuering! Foto: Vera Lomander


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Sååå härlig bild towisen (:

2009-11-18 @ 22:25:01
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0