A GOOD DAY

Om jag skulle skriva ner alla bra saker med denna dagen skulle det inte finnas tillräckligt med tecken. Men för att summera: Kom i tid till skolan, softade caféet, slapp göra filosofiprovet, lite sol, cabarén gick kanon, Carolina ringde, jag ringde upp, pizza med Pernilla & Karin, en liten tår, Cabarét igen, damerna på jobbet var så stolta att de nästan grät, ni kanske kan förstå varför jag gillar denna dagen?


Jag har kommit på en sak. Det slog mig idag att man slutar aldrig att förvånas över vissa människor. Idag har jag förvånats över två människor, men absolut inte åt det negativa hållet, tvärtom. Jag har förvånats över det fina hos dem. Förvånats över på hur kort tid de blivit så mycket för mig. Hur avslappnad jag är med dem. Att jag trivs så mycket med dem. Det hade jag aldrig trott för några månader sen.

I morgon kommer det fällas en tår.
Ångrar inte för en sekund att jag valde cabaré.
Ni är helt fantastiska allihopa.
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0