PERFECT

En bild och två underbara citat!





Towe
, 4.51: at puleos och försvarar svärdet och min makt åt det svenka folket med rinnande genomskinligt vatten. alla snubbar vill ju vara katt, men vem får egentligen vara katt? hämtade precis tidningen, dagens..... måste man älska en mamma som langar knark? fred håll käften

Sara, 13.35: towe, nu ligger jag här i min ensamhet och saknar både svärdet och dig.. det enda jag har vid mig är en kissluktande snarkande pojkvän! Jag gick upp vid tolvtiden och tänkte gå ut och måla vägarna med dig men va fan möts jag till? spritluktande killar och INGEN towe!!!! fy dig towe FY dig. Ring mig sven-erik, puss


Som sagt, galen helg och tror att dessa citat beskriver nivån på min och Saras humor i lördags. Storebror Puleo gllade oss inte klockan fem på morgonen och jag förstår verkligen inte varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0