ONLY FOR YOU

Kimberly! Varför känns det verkligen i mig att du är så himla långt bort? & jag älskar dig med, alla gånger.

Tänkte skriva i detalj ett inlägg om hur min dag har varit, även fast det bara är Kimberly som egentligen bryr sig. Men men! Min blogg, jag skriver det om jag vill. Here we go! Vaknade som ett jävla ras, ca 08.30, tvingade mig själv upp ur sängen för att tvätta bort alla sömntutor i ögonen som gjorde att de knapp gick att öppna. Tittade ut och tänkte: "Åh, det ser ju riktigt skönt ut!" Men var det skönt ute? Nej, det var det verkligen inte! Skenet bedrar, för det är kallt. Man hade kunnat tro att det är vi som befinner oss i norra Sverige.

Åkte ner till Kortmakaren där jag jobbade idag. Började med lite fix i butiken för att sen skicka iväg lite ordrar och fixa lite fakturor. Skulle räkna om lite priser och grejer. Men så fort det kommer till matte så är det ju oftast så att det inte går så bra för mig, så de första sju gjorde jag fel på och fick göra om. Perfekt tänker kanske du! Mindre perfekt tänkte jag. Men, tog en pizza till lunch och tänkte att jag skulle fira att jag ska jobba varje dag, konstant fram till nästa fredag.

Efter jobbet tog jag mig en powernap på soffan och vaknade tio minuter innan bussen till träningen gick. Underbart! Kastade på mig kläder och sprang till bussen som jag faktiskt hann med. Träningen då? Jo, helt okej. Gegga över precis hela planen, påminde lite om bajs faktiskt och myggor som bara var där för att göra min träning till ett enda helvete. Kan även tillägga att redan i första övningen sa jag till en tjej att "bara hålla käften" när hon sa till mig hur jag skulle göra. (Jag råkade göra en felpass, det händer alla, lev med det.)

NU sitter jag här, oduschad och äcklig, har precis läst dina blogginlägg och saknar dig med. Det är nästan så att jag själv blir sugen på att börja plugga. Nästan, sa jag! I morgon jobbar jag med de skumma typerna i Torslanda och föväntar mig ett inlägg när jag kommer hem.

Puss, puss, puss, puss, puss & puss på dig, bara min P.I.C!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min sista föreläsning slutar 15 imorgon, och så har jag lite ärenden på det. Men runt 17 ska jag nog kunna fixa ett inlägg, ONLY FOR YOU. Tack för allt du skrev! Du kanske inte tyckte att det var så mycket effort - men jag uppskattar det som FAN! du är bäst! <3

2010-08-31 @ 22:59:32
URL: http://www.kimbii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0