YOU CAN FEEL IT IN THE AIR

Nästintill sprang upp till Uddared i går, det tog mig 15 minuter från stationen hem till Jason. Träffade trevliga flickor och pojkar, körde "jag har aldrig", spelade ölspel som slutade mindre bra för min del. Älskade, underbara Jakob hämtade mig och körde mig hem.


För ett väldigt bra tag sen, kan ha varit -07.

Denna helgen slog det mig verkligen att just nu förändras allt. Det är nu i livet som den allra största förändringen sker, hittills, för oss. Folk flyttar till andra sidan jorden, bokstavligt talat, några har fast jobb, vissa vill flytta hemifrån och vissa vet inte vad de vill eller ska göra. Det är nu resten av livet bestäms, vilka du fortfarande kommer att umgås med, vilka blir bara partypolare kanske till och med vem man vill spendera resten av sitt liv med.

Jag kan tycka att det är ganska skrämmande att inte veta vart man hamnar med samtidigt så tycker jag ändå att det har gått ganska bra hittills. Varför ora sig får något man ändå inte kan styra över?

Kommentarer
Postat av: Frida

galet och spännande på samma gång ;) haha, jag kan inte fatta att jag flyttar om tre och en halv vecka. Vad ska du hitta på i höst föresten?

2010-08-08 @ 20:54:40
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0