AWARD

Jag fick en award av Camilla, min första faktiskt!

Du som får denna award ska:
- Kopiera awarden på din blogg
- Länka till personen som gett dig awarden
- Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
- Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
- Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta.


1. Jag kollar på Tarzan varje kväll och har börjat fundera på om det är beroendeframkallande. 
2. Min garderob är så full att den gått sönder helt.
3. Jag är inte rädd för att dö.
4. Jag har svårt att vara nöjd med min kropp. 
5. När jag hittar en bra låt spelar jag den över 200 gånger sen tröttnar jag på den. 
6. Jag älskar att sjunga.   
7. Jag är otroligt kär i kärleken och är ganska sugen på någon att mysa med för tillfället.

Men tyvärr tänker jag inte länka 7 stycken då alla mina vänner blivit länkade typ! Känner dock att Carre & Gabriella kan kasta sig på detta.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0