BACK AGAIN

Kan ju faktiskt säga att jag gick och la mig i tid igår. Somnade vid fem, vaknade till liv vid elva. Tog mig en tripp ner till köket för att käka lite. Snälla familjen hade käkat tacos och självklart ätit upp allt! Fanns inte ens lite gurka över? Tack, tänkte jag.

Jag hade nog värsta dagen-efter-dagen på länge igår. Jag mådde illa, var tvungen att lämna en varm säng för att åka till jobbet och frös konstant. Men det var det nog värt! Mysigt hos Sofia innan vi gick till Karisma och gjorde stället osäkert.

Ikväll blir det bio med en fin Kimberly, Shutter Island visas tjugo i sex.

Jo, en sak till.
Jag vill om du vågar.

Kommentarer
Postat av: Frida

nice. vill med se den! fast den verkar läskig ;) hehe

2010-02-28 @ 13:01:47
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0