OVER

Ännu en vecka som passerat och den gick alldeles för fort och nu hann verkligheten precis ikapp mig. I morgon är det tillbaka till helvetet som gäller. Inte taggad. Mycket plugg framför en och jag vill helst inte tänka på det så istället väljer jag att tänka på alla roliga saker som hänt under den snöigaste veckan hittills i detta avlånga land.

Det har hunnits med en del: Födelsedagsfest på Åkeriet som var mer än lyckad, städning dagen efter, Valentines Day med Johanna och Carolina, spontan utgång med frugan, Ikea med mamma, snickrat i mitt rum, jobb, mys med Tarzan, vin med Carolina och Gabriella, tränat med pappa och sms.

Ett lov helt i min smak. Klart att det hade väl varit underbart att åka till Alperna eller liknande, men för en gångs skull är jag glad att jag har varit hemma och laddat mina batterier. Det behövdes. Nu känner jag att Simon kan få komma hem, han är min söndagskompis och det känns konstigt att han inte är fem minuter bort.

Kanske ses vi någongång, vi hörs på din mp3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0