THE WAY IT IS

Nu är det så

att jag vill
- åka till solen
att jag har - för mycket skolångest
att min senaste kyss - var på min fest
att jag lyssnar mycket på - Lars Winnerbäck
att jag funderar på - framtiden
att jag pratar – antagligen alltid för mycket
att jag inte gillar – vissa människor för tillfället
att min första riktiga kyss – skedde i en lek
att jag avskyr när folk snackar - om saker de har noll koll på
att kärlek är –  fint
att jag gillar – min telefon
att jag alltid kommer att – vara lite konstig
att jag är förälskad i – kärleken
att sist jag grät var – minns jag inte
att min mobiltelefon är – världens bästa
att när jag vaknar på morgonen – vill jag bara ligga kvar
att innan jag går och lägger mig kollar jag alltid på Tarzan
att idag har jag – varit i skolan och spanat
att jag just nu tänker på - att jag inte vill vara här och nu
att i kväll ska jag – plugga engelska och kolla T
att i morgon kommer jag – klara av det
att jag hoppas –  att jag inte börjar grina i morgon
att jag verkligen vill - ha dig.

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Och jag tänker på dig, min söta ;D

2010-02-23 @ 12:00:46
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0