ENJOY!

Är du singel? Jag är ju det..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?
Har du varit kär i någon? Jag är för det mesta kär i någon.
Är du kär just nu? Nej

Fullständigt namn? Towe Charlotta Andersen Lomander
När fyller du år? 18 januari
Vad har du på dig just nu? Leggins och en stor tröja
Vilken årstid är bäst? För en gångs skull kommer jag svara sommar!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Ingen skola, solen skiner, sminket ligger bra och frukost med någon av de finaste.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Svårt att välja, är rätt bra hela jag.
Vad är du bra på? Skratta!
Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen och de finaste vännerna.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon såklart, helst i min säng.
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? Ensam tyvärr.

7 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Frugan, bara smeknamnet säger ju sig självt.
Vem är den roligaste av dina vänner? Har inga tråkiga vänner?
Vem är snyggast av dina vänner? Jag umgås bara med snygga människor.
Vem är mest partyprisse? Har en vän som kallas Partyt, så Pernilla får det bli.
Vem är den du helst har filmkväll med? Tjejerna.
Vem av dina vänner är mest "evil"? Måste ju vara någon av killarna. Ted är ganska taskig mot mig.
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Frugan måste godkänna honom.

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Vi står varandra nära allihopa.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja!
Vem är farligast i din familj? Muckar någon med mig eller Viktor kan pappa nog bli rätt farlig.
Vem ser roligast ut i din familj? Lillebrors hår säger det mesta.
Vem är coolast? Jag såklart!
Har ni något husdjur? Ett helt zoo faktiskt.
Vem har du mest gemensamt med? Lillebror
Vem står för underhållningen? Pappa.
Vem sover du oftast med? Bonuslillebror.
Roligaste kvällen med familjemedlem? Alla samlade!

10 frågor om idag
Vad har du gjort? vaknat, duschat, jobbat, lagat mat, kollat hockey.
Har du varit glad idag? Ja
Har du varit ledsen idag? Nej.
Har du gjort något bra idag? Jobbat och varit trevlig.
Vad ska du göra nu? Kolla hockey och umgås med pappa.
Har du gjort något dåligt idag? Ätit för många karameller ur skålen på jobbet.
Vad har du ätit idag? Tacos.
Har du duschat idag? Yes.
Är du trött nu? Lite bara.
Vad händer imorgon? Jobba, gym, vin.

Skolan
Går du i skolan? 4 månader kvar!
Hur skönt? Studenten säger väl det mesta?
Har du varit i skolan idag? Nej, lov.

Annat
Hur mår du just nu? Jag mår bra.
Har du fler än två behåar? Ja, det har jag.
Har du piercat dig? I öronen och näsan.

Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast? Joakim
Vem ringde du senast? Min chef
Vem sms:a till dig senast? Jakob
Vem sms:a du till senast? Jakob

Familj
Hur länge sen var det du träffa din mamma? Igår kväll.
Hur länge sen var det du träffa din pappa? Pappa sitter brevid.
Älskar du din mamma? Dum fråga.
Älskar du din pappa? Dum fråga.

Övrigt
Gillar du punk? Old school är nice!
Har du sminkat dig idag? Japp!
Isåfall, vad för smink? Foundation, solpuder på kinderna, mascara och ögonbryn.
Vad har du på dig för trosor just nu? Vanliga vita, enkla.
Hur ser dem ut? Som vanliga trosor?
Vad har du för bh/topp på dig just nu? Svart
Är du hungrig nu? Verkligen inte!
Vad är klockan nu just nu? 21.22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg och Facebook

Musik
Lyssnar du på musik just nu? Nej
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? Jag lyssnar på allt.

Smink/hår
Använder du mascara? Ja
Använder du vax? Ibland
Använder du ögonskugga? På fest
Använder du kajal? Ah
Använder du hårspray? Yes
Använder du volymspay? Det händer väl.
Använder du mousse? När jag vill ha lockigt.
Använder du deodorant? Jag luktar hellre svett faktiskt.
Använder du parfym? DKNY
Använder du läppglans/läppstift? Inte ofta
Använder du foundation? Japp
Uppsatt hår eller hängande? Blandat
Plattar/lockar du håret varje dag? Nej, men om jag orkar plattar jag
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Ja, varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0