A GOOD YEAR

Jag undrar lite vad som har hänt med mig. Känner mig som världens mysigaste, inga partyn för min del. Klart att jag längtar till min, Ida och Natalies fest på åkeriet, men samtidigt så gillar jag känslan av att vakna utan att baa bakis, att vakna utvilad för en gångs skull. Det har ju faktiskt inte hört till vanligheterna menar jag. De senaste två heögerna har jag inte gjort det minsta och jag har verkligen förstårr hur mycket jag verkligen behöver vila, vara för mig själv och ta det lugn ibland.

Nu över till någon helt annat. Jag kan ha bakat den godaste chokladkakan någonsin! Känns helt overkligt, men i morgon fyller lilla jag 19 år.

Ska nog välja ut mina favorit bilder från året och lägga upp en liten sammanfattning, det har faktiskt varit ett bra år och jag tvekar inte på att 2010 kommer att bli minst lika bra!

Jag menar, spana in följande schema:

13 febriari, Natalie, Ida & Towe - fest på åkeriet
12 maj, Towe & Kimberlys studentskiva på Hard Rock Café
18 maj, Bal på Valand
4 juni, Student med VIP bord på Park Lane
11 juni, Aiya Napa med världens bästa människor
28 juni, Peace and Love

Åh, känner mig så där lycklig i magen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0