FAVOURITE

Kollar just nu på favoritkanalen nummer ett. Animal Planet såklart, det är lördag men jag känner mig jäbligt nöjd med det ändå. Rätt nördig är jag faktiskt, om ni inte redan visste det. Just nu handlar det om människor som blivit bitna av djur. Sånna där en på miljarden händelser. Men de händer ju också..

Hoppas ni har en bra lördag, massa kärlek.

UPDATE: Nu har jag även börjat gråta. Såg ett program om elefanter. En liten, liten bebis elefant ramlade ner i ett vattenhål och kunde inte komma upp, så mamma elefanten och en massa andra elefanter hoppade i och hjälpte den lille upp. Fick sån jävla panik när den inte kunde komma upp! Jag sitter alltid och tänker (till de som filmar): men hjälp honom upp! Men det är aldrig någon som gör det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0