MODERN ART

Jag har varit så jäkla duktig idag, har resat hela mitt rum på både kläder och en massa annan skit.

Men det var inte därför jag ville skriva ett inlägg. Ville egentligen berätta att jag har börjat rita väldigt mycket på senaste och har kommi på att jag tycker att det är sjukt kul. Inte att måla porträtt och avbilder utan att teckna små figurer. Dessa ritade jag på jobbet i lördags:



Kanske inte världens bästa kvalité då den är tagen med min mobil. Men jag gillar den!

Följande är ett meddelande till Carolina: Påminn mig om att jag har en liten grej till dig, puss. 

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Dom e så söta dom där nöffarna. Har det blivit några fler?

2010-01-13 @ 10:07:27
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0