ORDINARY

Första dagarna i skolan gick, men inte mer än så. Dock roligt med både filosofi och religion på schemat denna termin.

Idag är det lördag, lördag morgon för att vara exakt. Kom till jobbet för en stund sen och har redan hunnit tvätta golven, tända ljus och vattna blommorna. För första gången på länge känner jag mig pigg och utvilad och idag ska jag och pappa till gymmet. Var där i torsdags och det känns idag vill jag lova, men vi får träna bort det helt enkelt.

Ikväll är iallafall jag sugen på mys i min källare. Är hos pappa och dörren står öppen, så kom och mys med mig! (Conne, känn dig träffad). Jag har nämligen en massa nya filmer! Baksmällan, Ice Age 3.. You name it!

Nu ska jag kolla vad Paradise-deltagarna har för sig.
Skriver antagligen lite senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0