SMILEY

One Tree Hill var lika bra som vanligt vill jag lova. Simons hund är konstigare är någonsin, men jag har hittat en ny kompis att spela fotboll med i alla fall. 

Hon på bilden kommer hem till mig och myser i morgon på morgonen, finfrämmat. Amen! Sitter som en smäck, eller vafan vet jag? Eller en sak vet jag faktiskt, att det är inte förens det krisar som man vet vilka vänner som är de riktiga. Hon är en utav dem. Det har blåst mellan oss men det är glömt och förlåtet. Vi är starkare än någonsin. Jag älskar dig, frugan.

(OBS: Varning för alldeles för snygga brudar)


Vi visar alldeles för lite uppskattning, lika bra att börja idag.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är fin.



Rikt riktii the rikttiest vänsakpis.

Jag älskar dig.

2010-01-20 @ 18:41:27
URL: http://emmacaarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0