YOU LIKE IT

Favorit...
Låt: Antagligen någon med Lars Winnerbäck
Sak att göra: Vara med mina vänner
Sport: Fotboll
Dryck: VIP drinken på Chez. MUMS!
Kläder: Svarta converse
Film: Måste nästan säga Tarzan
Bil: En röd Ferarri
Serie: Givet, One Tree Hill

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Tyvär
Varit i slagsmål? Ja, och nu menar jag inte när Simon slår mig gul och blå.
Blivit arresterad? Haha, alla gör vi misstag här i livet.
Träffat någon från internet IRL? Nja

Senaste...
Låt du hörde: Melissa Horn, Långa nätter
Film du såg: Baksmällan
Kram: Mamma
Puss: Mamma igen.
Resa: Bad Gasiten?
Dröm: Kommer aldrig ihåg mina drömmar..
Person du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Carolina
Personen du fick sms av: Elin Tapper
Gången du var utomhus: Igår kväll.
Saken du köpte: Färgade linser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0