SARCASM

Igår kväll kröp jag ner i soffan tillsammans med en galet snygg man för att titta på film. Men snälla älskling, måste säga att jag blev faktiskt jävligt besviken. Boken är galet mycket bättre och dessutom väldigt annorlunda. Men jag slutar inte älska dig för det. Kan dock leda till en och annan affär, men det tar vi då. Du bor ju trots allt på andra sidan jorden just nu.

& Ni som tror att ni kommer kunna få hans nummer av mig kan ju bara sluta tracka mig med sms och liknande. Det finns bara en Joel Kinnaman och han är min.


För övrigt: Sarcasm is “a sharp, bitter, or cutting expression or remark; a bitter jibe or taunt.”  Some authorities sharply distinguish sarcasm from irony however others argue that sarcasm may or often does involve irony.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0