TRUE TO YOUR HEART

Att det varmt kan det knappast varit någon som missat. Att åka tåg som dessutom är galet mycket försenade en dag som denna är inget jag direkt vill rekomendera. Egentligen inget jag ens önskar min värsta fiende. Eller?

Idag var jag tillbaka på Tumleheds dagliga verksamhet. Har inte varit där på ett år så det var faktiskt kul att träffa alla igen, både persnal och brukare. På något sät lyckades jag hitta en glöd, en väldigt lekfull sådan, som jag kunde uppehålla hela dagen. Jag sjöng och busade hela tiden. Kommer vara där hela veckan och gissa om jag blev glad när Markus ringde och frågade hur jag jobbar denna veckan. Blev inte bara glad för att han ringde utan även för att nu har jag skjuts hem varje dag från Torslanda. Guld värt!



En sak till, gillar inte att mina skor snart inte lever längre.

Ta dagen som den kommer! Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0