WATCHING YOU KISS HER

Det är fredag, älskade, efterlängtade fredag! Fredag innebär att det är lördag i morgon och lördag innebär Winnerbäck med Gabriella. Galet bra verkligen. Ikväll kan jag göra vad jag vill. Men vet inte riktigt vad jag vill. Är trött, kanske sover några timmar, kanske traskar till bröderna Puleo, vem vet?

Jag jobbar röven av mig, hade en piss dag idag och känner inte för nåt egentligen. Är dock ganska kul att åka bil med Mackan hem. Lite musik, en jävla massa AC och gött snack. Det är så vi gör det. Tackar även Camilla för en gosig kväll igår. Lycka till nu i fucking Australia! Stor puss till dig. 



Ska ringa denna goa bruden nu. Hon är kärlek om nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0