YOU'RE NOT GOING HOME WITH ME

Jag vet inte riktigt hur trött man kan vara innan man somnar sovandes men har en känsla av att det kan komma att bli verklighet under nägra utav dessa jobbveckor. Men jag löser det. Ser mest fram emot lördagen och söndagen. Slutar 21.30 på lördag och börjar 07.00 på söndag. Vill även tillägga att detta är i Torslanda. Sjukt långt bort! Tre timmar sammanlagt tar det tre timmar fram och tillbaka med lokaltrafiken. Tur som fasiken att jag har en Markus med körkort.

Över till något helt annat. Fick träffa min Pernilla idag. Hon ska åka till Rhodos. I en månad. Kul för henne.

Camilla har åkt till Australien. Lipade lite när jag läste vad du hade skrivit på Landvetter, tänkte för mig själv: Hur ska jag någonsin kunna flytta hemifrån? Hur kommer det sig att jag blivit så fruktansvärt lipig?

Annars gör jag inte mycket.
Lyssnar sönder Oskar Linnros.
Kollar ganska mycket Sex and the City.
Vill parta till det lite på fredag hos Sofia.
Klipp/färg hos Carre på fredag.
Fransar hos Carre.
Finally, en surprise: JOBB!

"men jag har samma trasor på och röker samma marlboro
jag minns varenda scen ifrån vår film"

Hoppas att ni fick ut något riktigt bra av att läsa detta väl sammanhängande inlägg och att ni lever och tar hand om varandra.

Själv saknar Conne ganska mycket.

Puss!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

oooooom vi ska (;

2010-07-21 @ 09:33:12
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh, Towe! Skönt att läsa att allt är bra med dig där hemma. Såg inlägget lite nedanför. Stor puss till dig också!

2010-07-27 @ 13:14:50
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0