IN MY HEAD

Det har hänt ganska mycket idag faktiskt. Sjukt mycket. Eller egentligen, ville mest låta upptagen.

Var på kurs idag och i morgon är det prov. Jag trodde att jag tagit studenten? Tydligen inte. Dock måste jag faktiskt gå denna kurs för att få hantera mediciner och liknande. Har jag sagt att jag kommer jobba konstant fram till vecka 33? Jag får helt enkelt vara ledig efter det.

Måste faktiskt bertätta en sak. När jag kom hem idag så skulle jag äta lite tänkte jag, som man brukar vilja göra när man kommer hem. Letade efter lite gott i kylen och skulle bara flytta lite försiktigt på sylten och vad händer? Självklart har idioten före mig inte satt på locket ordentligt, vilket resulterar i sylt över hela golvet, köket, bordet och stolarna. Då fällde jag en tår, för jag blev bara så jävla trött. Värsta är väl att jag vet ju att det var Viktor som inte stängt ordentligt.

Nu ska jag ut och promenera, men känner inte för attgöra det själv utan musik, så jag springer runt som en idiot och letar efter någon som kan fungera som mp3. Ska kolla Viktors rum nu.

"Tänkte precis på dig!"

Hörs senare!
Puss.

Kommentarer
Postat av: vera

"Du tänker alltid på mig" hahaah

2010-06-22 @ 20:02:15
URL: http://veeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0