THINKING OF YOU

Jag känner mig verkligen som en riktigt brud just nu. Sitter i Simons soffa med Pernillas pyttelilla laptop i knät medans killarna är alldeles uppslukade av matchen som står på. De snackar resultat och fotbollsspelare hit och dit. För en gångs skull känner jag inte riktigt att jag bryr mig. Trivs här med datorn i knät surfandes på Face och läsandes bloggar.

Idag fick jag min delegation och är sjukt nöjd över att jag inte ska jobba en enda timma fram tills på måndag. tänker sova länge i morgon då familjen jobbar, inklusive lillebror. Ska faktiskt bli kul att jobba nu, mer ansvar och kommer antagligen bli tagen på mer allvar, även kul att jobba med kusin. "Du tänker alltid på mig!"

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0