A FEW WORDS TO YOU

Satt på bussen från Ullared förut med Lars Winnerbäck i öronen och filosoferade lite. Tänke på skolan, fick ångest, tänke på Aiya Napa och blev glad, tänkte på studenten och fick både ångest och blev glad. Ångest för att det finns så många fina människor som jag bara umgås med i skolan som jag är rädd att förlora och glad för att det äntligen är över. Som det känns nu har skolan aldrig tyngt ner mig så mycket. Jag vet att jag är en bra människa och jag tror inte att jag är en sämre människa för att jag vågar skita i en del arbeten på gymnasiet. Jag vet konsekvenserna och jag är beredd att ta dem. Det är bara mig det drabbar.

Med det var inte det som jag ville få ur mig idag. Jag vill gå tillbaka till de underbara människorna. Idag har varit ett bra exempel på vad jag kommer att sakna. Miljökunskapen, den mest otippade gruppen i skolan som utgörs av nördar som inte vill läsa Matte C eller Fysik B. En bra konstellation om du frågar mig. Tilda, Genevieve, Isabelle, Matilda, Kimberly och jag. Idag har vi spenderat hela dagen tillsammans och det har varit helt grymt och ni är helt underbara.

Tack för dagen mina fina, det är inte många som klarar av att göra Ullared på 40 minuter! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0