A SIGN SAYING...

Det verkar som regnet även tog med sig lite texter av Winnerbäck för jag har varit fast har dagen. Varje gång det regnar är det han som spelas i hörlurarna och ur högtalarna på datorn. Det tillför inte bara något dåligt, regnet.

"Där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt
dit kan jag gå och sakna dig"

"Jag är så trött på alla mail och koder
Jag vill ha dig här på riktigt inatt"

"Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
Om du var på väg hit, eller härifrån"

"Jag kan ha glömt din vaksamhet, jag söker inte mer än sympati"

"Res med mig
Till ett annat land"

Han kan förklara ganska mycket den där.
Jag gillar det men det är ganska läskigt. För det är nog inte bra jag som tänkt: Han måste tagit den tanken ur mitt huvud när han skrev den texten.
Han kommer alltid att vara en utav männen i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0