WORTH FIGHTING FOR

Är verkligen sämst i hela världen på att ta mig till skolan. Har missat två bussar i rad nu, sjukaste är väl att jag nästan alltid nu för tiden är uppe och relativt klar. Och på tal om skolan är det ganska gött att denna veckan snart är över. Varför går vi ine alltid från onsdag till fredag? Jag känner att det är någon som jag hade kunnat stå ut med, eller vad säger ni mina kära intsystrar och intbröder?

Lyssnar fortfarande på Fight for this love - Cheryl Cole.
Bra låt och jag tycker att ni ska lyssna in den.

Om 20 minuter går nästa buss. Tror att jag ska gå ut redan nu (tar mig en minut till busshållplatsen). Men det är väl bättre att vara i tid tänker jag. HA HA HA.
Jag är så rolig ibland.

Nej, men på riktigt nu då. NU tar jag mitt pick och oack och pussar på alla godingar i skolan. Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, OM jag vill gå onsdag till fredag. fatta vad trevligt asså ;)

2010-03-17 @ 17:59:55
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0