HESITATE

Medans alla godingar i klassen sitter och gör matte C prov sitter jag här, ganska nöjd över att jag är ledig. Mindre nöjd över att dagen ändå måste tillägnas skolan. Måste göra religionen, två uppgifter som jag hittills bara skitigt i. Så jag får väl ta på mig det. Hade egentligen planerat en hel dag i solen med datorn i knät, men vädret tillåter inte det idag tyvärr.

Först måste jag bara göra lite viktiga saker, kolla facebook, alla bloggar och blogga lite själv. Ja, jag är en bloggnörd. 

I had love to burn
You had a wounded heart
Eyes 'cross a crowded room
Should we let this start

Min favourite theese days - Turn the lights off



Så, på med brillorna, för nu är det plugg som gäller.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0