REGARDLESS AND STRONGER

What else can I say
What more can I do
Are you listening
Am I getting through
Everbody hurts
You are not the first
But the only
I am only lonely just like you
- Hassle

Har ju sagt det tidigare, men jag hade verkligen kunnat gifta mig med honom.

Jag har egentligen inte så mycket vettigt att säga. Idag har jag varit i skolan, åkt lite bil, softat med världens goaste gäng på bästa stället såklart, sålt lite biljetter, skrivit sjörapporten, skickat in sjörapporten, pratat med frugan och lite annat smått och gott. Nu är jag mest sugen på solen men nej. Nu ska jag skriva den där jävla filosofin. Vem är Britta liksom?

Jag gillar inte riktigt att jag bara har två grejer kvar, det blir liksom så verkligt när de är klara att vi faktiskt tar studenten på fredag. Fredag! Kan ni förstå?! Jag vet i alla fall att jag inte gör det.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0