ELECTRIC FEEL

Don't go, you now you brake my heart.

Jag ska berätta en rolig grej jag gjorde idag. Egentligen är den inte så rolig för den slutade med ett EKG på vårdcentralen.

I morse var jag ganska trött. (Kan fortfarande inte fatta att Simon ringde och frågade om jag ville gå med till Statoil klockan åtta?) Jag somnade om och snoozade lite för länge. Får sen skynda mig med allt vad smink och kläder heter och mascara blev det ingen. Nu till sista momentet: Platta håret. Eller iallafall luggen. Sätter på plattången och börjar platta håret. Nu kommer det sjuka! Plattången börjar spraka, sen brinna och jag får en sjuk stöt upp genom armen. Tänkte inte så mycket mer på det utan skyndar mig till jobbet.

Där berättar jag för min kära arbetskamrat att armen börjar göra jävligt ont och att jag faktiskt fick en ganska rejäl stöt i morse. Jag ringer till sjukvärdsupplysningen och de tycker att jag ska uppsöka en läkare på min vårdcentral. Traskar dit, får träffa en läkare som vill göra ett EKG, kolla hjärtat liksom?! Inte varje dag man får ligga som en pensionär och kolla hjärtat inte! Slutade md att jag faktiskt hade en normal hjärtrytm och att jag antaligen kommer ha ont i armen upp till en vecka.

Allt detta hann jag med innan elva i morse. Den é sjuk! Va har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Hanno!!

Tore! Du får akta dej lilla tossa.

Tur att stöten inte satte sej i håret. Isf hade du plattat det förgäves!!! ; )

Jag vet mina skuldror och nacke har gett upp.

Det suger. Men jag hoppas jag hinner bli bra innan nästa helg. Om inte annat kommer jag kanske och hälsar på och fikar hehe.

Pussas!!!

2010-11-23 @ 22:23:10
URL: http://hannamarianeelimajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0