I <3 U

Såg precis att ett inlägg jag skrev i typ måndags publicerades idag, alldels nyss. Skumt! Men det var verkligen inte det jag skulle skriva.



Här med skickar jag nu ännu en puss. En grattis puss. Önskar att jag kunde ta oss tillbaka eller kanske ge dig en resa till Alanya just nu. & trots att 19 må vara tråkigaste ålderna så kommer även detta året att bli ett år att minnas.

Minns du? http://www.youtube.com/watch?v=8yiOqTG9Nno&feature=related 



Towe: ‎"mamma, skulle du älska mig även om jag bara hade sånna här tussar av hår på huvudet?"
Carre: ‎"mamma, skulle du älska mig även fast det ser ut som jag bajsat ner mig?"



Jag älskar dig frugan och vill bara vara gift med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0