MAD WORLD

Ibland är det jobbigt när allt bara faller på plats. Jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska ta mig till. Jag är trött på att ge så mycket av mig själv att jag lyckas glömma bort vem jag är. & det är ju delvis mitt problem, men samtidigt så vet jag att jag inte skulle må bra om jag inte fick ge de jag vill det som jag någonstans vill tro att de behöver. För mig handlar det om att ge och ta. Alla resonerar vi olika men ibland förundras jag över hur något kan vara så tydligt för mig med så otydligt för någon annan.

Kan inte låta bli att ställa mig frågan om det är mitt fel. Vad än svaret må vara så förtjänar inte jag att bli behandlad hur som helst. Det är dags nu, dags att visa de som betyder något att de faktiskt gör det. & det gäller alla.



Now I see myself through different eyes
It's no surprise
Bein' alone would make you realize
When it's over, all in love is fair
I should've been there, I should've been there
I should've, should've

Alicia Keyes - Doesn't mean anything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0