WHAT ABOUT NOW?

Är detta ett skämt eller? Jag sitter och lyssnar på Tokio Hotel, vet inte riktigt vad som händer med världen. Värsta är väl att jag sitter liksom och gillar det jag hör. Men, vad spelar det för roll? Händer ju ändå bara konstiga saker nu. Eller vad säger du frugan?

& Gabriella, jag hatar när du jobbar sent, för då kan vi inte ses på kvällarna. Känner nämligen att jag saknar dig lite.

Vill bara sprida lite glädje genom att säga att idag har jag haft en riktigt bra dag. Har varit vikarie på Centralskolan i femman. Underbara barn vill jag lova! Jag skrattade nstan så jag kissade ner mig när vi spelade bubblan. Jag är tydligen "ascool" och jag "borde vara deras lärare hela tiden". Kan bero på att jag satte på NRJ när vi satt och målade. Eller att jag mer än gärna läser högt när de får rita.

Tur för mig att jag ska dit i morgon också! Då ska jag krama en massa på dem!



Carolina, du fattar vad jag menar när jag skriver: FJÄRILAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0