ONLY GIRL IN THE WORLD



Världens bästa Carre ska sätta saxen och penseln i mitt hår i morgon. Går det annat än älska att gå till frisören? Gillade denna frillen som fan, alldeles för jobbig att sköta bara, speciellt på hösten. Carre, jag har köpt paket till dig idag! Var nyfiken! Det är klockrent.

Idag har jag varit värsta indipendant woman på jobbet. Klarat av en massa saker själv. Känns bra! Mindre skönt att jag brände alla fingertoppar på kyckligen eller att jag brände mig på armen på grillskåpet.


Älskar Rihanna också! & hennes tatueringar gör mig så jävla sugen på att göra en till!

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world

Nu är det sängen.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Frida- i Australien

du är inte den enda som vill göra en, haha. Här nere har alla tatueringar och min kompis ska göra en. Jag tror jag är för feg när det kommer till kritan, eller i det här fallet- nålen, men ja- time will tell!

2010-10-28 @ 15:24:23
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: vera

äääh detta går bara inte. Du måste få en ny layout till bloggen! Fotoshoot soon eller? Lite nya bilder måste vi ju ha! Kan fixa en asnajs blixt så vi kan fota inne och äga världen. Äru på?

2010-10-31 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0