LIKE I'M HOLDING ON TO YOU

Har nu varit på jobbet i ca en timma. Min lilla Bumbi sitter och jobbar för fullt, vi har haft bästa veckan på länge här i Torslanda. Sitter och funderar på vad vi ska hitta på idag. Det känns lite som om vi redan tagit alla uppenbara promenadvägar i Torslanda.

Om ni undrar varför jag skriver så roliga och informativa inlägg så beror det på order från en vän till mig som befinner sig lite för långt upp i Sverige än vad som egentligen är okej. Jag saknar dig, fattar du det! Jag vet att du har det superbra, men det hade kännt ännu mer superbra för mig om du till exempel hade varit med på fredag. Pimps and Hoes är ju ändå vår grej. & Ja, Sofia, jag älskar dig med och vi kommer ha lika kul som alltid.

Nu ska jag snart ut och powerwalka och längta lite mer till söndag. För då drar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0